esmaspäev, juuli 18, 2005

leidsin orkuti kaudu järgmise:

Naiste seletav sõnaraamat!
Jah = Ei.
Ei = Jah.
Võib-olla = Ei.
Ma kahetsen = Sa veel kahetsed.
Me vajame = Ma tahan.
See on sinu otsustada = Õige otsus peaks nüüd juba ilmselge olema.
Tee, mis tahad = Sa veel maksad selle eest hiljem.
Meil on vaja rääkida = Mul on vaja nuriseda.
Muidugi, lase käia = Ma ei taha, et sa seda teeksid.
Ma ei ole pahane = Loomulikult olen ma pahane, sa jobu!
Sa oled nii mehelik = Sul oleks vaja habe ära ajada ning sa higistad palju.
Sa oled täna ääretult hoolitsev = Kas seks on ainus asi, millest sa mõelda oskad?
Ma kuulsin mingit häält = Ma märkasin, et sa olid peaaegu uinunud.
Kas sa armastad mind? = Ma kavatsen paluda midagi väga hinnalist.
Kui väga sa mind armastad? = Ma tegin täna midagi, mis sulle päris kindlasti ei meeldi.
Kas ma olen paks? = Ütle mulle, et ma olen ilus.
Sa pead õppima suhtlema = Lihtsalt nõustu minuga.
Ma ei karju! = Jah, ma karjun, sest ma arvan, et see on tähtis.
Mitte miski = Kõik.
Oh, pole midagi, tõepoolest = Lihtsalt sa oled üks igavene #&¤%# !!!

2 kommentaari:

BD6 ütles ...

Keegi, kes loeb naiste mõtteid! :) Lõpuks ometi!

Anonüümne ütles ...

jeah, nii mõnigi läheb liiga täppi. paraku :p